Rozhodnite sa pre dochádzkový systém TiDo.

Plaťte za prácu, nie za neskoré príchody a včasné odchody

Majte dochádzku pod kontrolou nech ste kdekoľvek

Dokonalý prehľad na jediný klik

S TiDo máte všetky informácie o dochádzke zamestnancov ihneď k dispozícií. Detailné výstupy s grafickým prehľadom si vďaka telefónu, tabletu či notebooku skontrolujete v práci, na cestách, alebo dovolenke.

S TiDo nepotrebujete špeciálne zariadenia, vzdialené prístupy alebo ovládania. Bezpečnosť je garantovaná biometrickým overením. Po prihlásení do systému sprístupní evidenciu dochádzky, ako na dlani. Presvedčte sa kto pracuje, cestuje, čaká u lekára alebo relaxuje na dovolenke.

Všetky udalosti zamestnanca nájdete na jednom mieste.

Evidencia je on-line

TiDo dnes využívajú desiatky zamestnávateľov a pracovných agentúr.

TiDo v každom prostredí zlepšil a zrýchlil spracovanie podkladov mzdovej agendy. Zjednodušil prácu vďaka jedinečnej štruktúre dát, grafickému prehľadu či fotografiám zamestnancov.

S TiDo nastavíte dochádzkovú disciplínu a zároveň získate kontrolu nad neskorými príchodmi, alebo včasnými odchodmi. Funguje to, nech ste kdekoľvek. Prístup k evidencii bez obmedzení a aktuálnosť dát je pre spracovanie miezd rozhodujúca.

Všetky zaznačené udalosti súvisiace s dochádzkou sa ihneď zobrazia vo vašom zariadení. Nečakáte celý mesiac na aktuálne údaje, nie je potrebné nič sťahovať, prenášať či importovať. Všetky informácie dochádzky získate na jediný klik.

Vždy aktuálne vďaka on-line riešeniu.

Evidencia dochádzky bez obmedzení

TiDo nepozná limity

Nie je dôležité, koľko máte zamestnancov, pobočiek alebo stredísk. Sami si zvolíte, kto má prístup k dochádzke, alebo nastavíte účet pre správcu. A nie je dôležité ako často, alebo o koľkej hodine potrebujete svoje údaje.

S našim tímom personalistov podporíme integráciu TiDo aj vo vašej firme. Všetko nastavíme s ohľadom na vaše požiadavky, aby bola správa systému čo najprehľadnejšia. TiDo svojich používateľov nijako neobmedzuje. Naopak, dochádzkový systém môžete využívať so všetkými funkciami, ktoré potrebujete.

Férový prístup pre každého používateľa

Exkluzívny obsah

Vytvorený personalistom na uľahčenie práce s dochádzkou

S TiDo získavate stále viac. Okrem zaznamenávania príchodov, odchodov a prestávok, získate nového personalistu. Ten pravidelne pridáva nové vylepšenia dochádzky podľa požiadaviek z praxe. Pracuje neustále, denne spracuje množstvo údajov, ktoré sú k dispozícii v prehľadoch na jediný klik.

Systém totálne ideálnej dochádzky TiDo bol kompletne navrhnutý personalistom a odladený mzdovými pracovníkmi. Tí kládli vysoké požiadavky hlavne na správnosť, rýchlosť a jednoduchosť spracovania dát. Vznikol tak profesionálny nástroj so spoľahlivým spracovaním všetkých údajov. Navyše je online s najvyššou úrovňou bezpečnosti personálnych dát.

Všetky nastavenia a prehľady sú Vám k dispozícii automaticky, alebo postredníctvom ponuky modulov na zjednodušenie práce.

TiDo je národný nástroj na evidenciu dochádzky zamestnancov s personálnou dušou a myslením.

Dochádzkový systém transparentne

Ponúkame systém s personálnym myslením, bez skrytých poplatkov a komplikovaných zmlúv.

TiDo je systém, ktorý stráži vaše personálne náklady. Tie môžete ďalej investovať do vášho podnikania.

Integrácia a nastavenie systému je realizované s ohľadom na individuálne požiadavky. Vždy pridáme naše skúsenosti a vedomosti z dlhoročnej praxe. Všetky funkcie prostredia a dát vám vysvetlíme, pomôžeme aj skúsenosťami našich zákazníkov.

Neobmedzujte sa pri práci s dochádzkovým systémom a využite všetky moduly naplno.

Radi Vám ich predstavíme pre ešte flexibilnejšiu prácu.

Legislatíva

Zjednodušte si spracovanie miezd na maximum, náklady na minimum.

TiDo vznikol pre optimalizáciu personálnych nákladov a dnes plní funkciu rýchleho a presného dochádzkového manažmentu. Oblasť personálnej legislatívy sa neustále prispôsobuje. Je dôležité, aby na všetky zmeny reflektoval aj dochádzkový systém. Tak, ako TiDo. Stráži a dodržuje aktuálne platnú legislatívu a pritom zohľadňuje vybrané potreby klienta.

Tím personalistov a mzdárov denne využíva svoje vedomosti s ohľadom na aktualizácie Zákonníka práce. Spoločne navrhli dochádzkový systém, ktorý spĺňa náročné legislatívne požiadavky tak, aby neprenášal riziko na stranu zamestnávateľa.

Rozumieme požiadavkám zamestnávateľov aj vďaka tomu, že spravujeme dochádzku viacerím, našim klientom. Správa dochádzky je časťou portfólia našich služieb.

Získajte ošetrené podklady k mzdám rýchlo a s presnými údajmi.

Bezplatný update

TiDo neustále inovujeme

S TiDo získate vždy aktuálny dochádzkový systém. Obsahuje všetky zmeny v súlade so Zákonníkom práce. Navyše zohľadňuje súčasnú pracovnú prax, legislatívne zmeny a nároky, ktoré sú kladené na rýchle spracovanie miezd. Náš systém je pravidelne aktualizovaný.

Dochádzkový systém TiDo prináša neustále nové funkcie, ktoré vám šetria čas a zlepšujú manažment dochádzky v reálnych podmienkach.

Aby sme boli schopní zdieľať inovácie s našimi zákazníkmi, všetky aktualizácie systému vydávame bezplatne. Pre každého, automaticky.

Je len na vás, či využijete funkčné novinky, alebo rozšírené funkcie.

Upgrade na mieru

Systém podľa vašich predstáv

Rozumieme vašim špecifickým požiadavkám na dochádzkový systém. TiDo upravíme tak, aby splnil individuálne požiadavky dokonalého dochádzkového systému. Všetky zmeny je možné vykonať dohodnutou aktualizáciou. Technicky náročné riešenia a úpravy programu garantujeme zmluvou o dielo. Tá obsahuje presnú špecifikáciu individuálneho rozšírenia. Pod výsledok sa podpíšeme.

Pravidelne vydávame vlastné aktualizácie a nadstavby, ktoré prepojíme k  dochádzkovému systému. Na zmenách pracujú skúsení personalisti a programátori z praxe. Vďaka tomu bude TiDo aj vašou totálne ideálnou dochádzkou.

Prehľad modulov:

modul žiadanky – elektronické žiadanky, nech žiadate o čokoľvek

modul e-maily – získate notifikácie zo systému priamo do mailu

modul skupiny a práva – rozdeľte zamestnancov, alebo strediská do skupín a prideľte práva určeným osobám

modul plánovanie – užitočné funkcie plánovania zmien zamestnancov, ktoré zjednodušia prácu

modul export – všetky údaje vo formáte, ktorý viete spracovať, alebo importovať do mzdového programu

modul manažér – vykonávajte manažérske rozhodovania pri plánovaní zmien a sledujte hodinové výkony, alebo človekohodiny

modul zákazky – evidencia pracovného času podľa zákaziek, plánovanie výkonu a činností

TiDo prináša oveľa viac, ako evidenciu dochádzky zamestnancov.