Správa dochádzkového systému

Majte dochádzku svojich zamestnancov spracovanú
načas, presne, a profesionálne
vďaka správe dochádzkového systému od nás.

Správa dochádzkového systému TiDo.

Dochádzkový systém TiDo je systém, ktorý prináša množstvo nových pohľadov na realitu dochádzky, množstvo informácií, ale i zrkadlo fungovania zamestnancov počas pracovnej doby. Pri vytváraní dochádzkového systému TiDo bola naša vízia uľahčovať prácu a napomáhať pri spracovaní podkladov a miezd.

V záujme toho sme spojili všetky svoje vedomosti a skúsenosti prepojené na prax a realitu v súlade so zákonníkom práce a pracovno-právnymi predpismi a vytvorili sme jeden ucelený systém spracovávania dochádzky. Naše vedomosti a skúsenosti sme zapracovali do dochádzkového systému TiDo. No nie všetko je vždy možné zapracovať. Nakoľko si spracovanie vyžaduje ľudskú pozornosť a myslenie rozhodli sme sa naše vedomosti, skúsenosti a pozorovacie schopnosti ponúknuť našim klientom ako nezávislu službu správy dochádzkového systému TiDo formou externej zmluvy s ohľadom na dohodnuté podmienky.

Ponúkame Vám externú spoluprácu pri spracovaní dochádzky Vašich zamestnancov. Našim cieľom je ponúknuť profesionálny prístup k spracovávaniu dochádzky prostredníctvom dochádzkového systému TiDo a pripraviť tak podklady pre mzdové oddelenie s dôrazom na včasnosť a presnosť. Cenovú ponuku sme rozdelili do štyroch úrovni, kde každá úroveň ponúka rôzne stupne starostlivosti.

Správa systému TiDo

Úrovne systému TiDo

  • Kontrola príchodov a odchodov
  • Kontrola denných záznamov- prerušenia, služobné  odchody
  • Kontrola dodržiavania termínu tvorby plánov
  • Kontrola zadaných údajov v pláne
  • Kontrola mesačného fondu v pláne
  • Kontrola pracovného času
  • Kontrola odpracovanej maximálnej dĺžky pracovnej zmeny
  • 1. úroveň
  • Kontrola pokrytia pracovných zmien s dôrazom na otváraciu dobu
  • Kontrola pracovných zmien s dôrazom na prekrývania sa zamestnancov
  • Kontrola pracovného fondu s dôrazom na denný pracovný čas a otváraciu dobu
  • Kontrola fotozáznamov s identifikáciou osôb
  • 1. a 2. úroveň
  • Kontrola dodržiavania plánov
  • Kontrola dodržiavania nepretržitého denného odpočinku
  • Kontrola fotozáznamov s dôrazom na kontrolu pracovného oblečenia
  • Dohľad nad čerpaním pomerových častí dovoleniek
  • Sledovanie cezčasov a ich spracovanie
  • Kontrola mesačných odpracovaných hodín brigádnikov
  • Kontrola súčtu odpracovaných hodín u brigádnikov
  • Kontrola práce nadčas za rok
  • Kontrola nadčasov oproti plánu/osoba
  • Kontrola nadčasov za stredisko/deň
  • Kontrola plánovania dovolenky na celý rok
  • Uzavretie mesiaca
  • Odsúhlasenie nadčasov
  • 1.,2. a 3. úroveň
  • Aktívna, priebežná zmena plánov podľa reálnych potrieb strediska
  • Navrhovanie čerpania náhradného voľna v zákonných lehotách
  • Kontrola záznamov s dôrazom na elimináciu nadčasov
  • Navrhovanie opatrení pred vznikom nadčasov
  • Navrhovanie nepretržitého odpočinku v týždni
  • Kontrola priepustiek za účelom návštevy lekára
  • Navrhovanie riešení v súvislosti s dochádzkou
  • Kontrola žiadaniek z dochádzkového systému TiDo
  • Kontrola dodržiavania zákonných požiadaviek