Evidencia dochádzky zamestnancov tvorí dôležitú súčasť správneho chodu každej firmy. Tá Vaša nie je výnimkou. Určite máte dilemu, ako si vybrať ten správny dochádzkový systém. Dnes Vám predstavíme parametre, na ktoré sa pri výbere dochádzkového systému zamerať.

Viesť si evidenciu dochádzky zamestnancov je pre zamestnávateľa povinnosť vyplývajúca zo zákona.  Mali by ste si viesť evidenciu pracovného času, práce nadčas, nočnej práce, aj dokonca čas aktívnej časti a neaktívnej časti pracovnej pohotovosti. Počet zamestnancov pri výbere dochádzkového systému v podstate nerozhoduje. Určite však budete súhlasiť, že čím viac zamestnancov firma má, tým je ťažšie evidenciu dochádzky spracovať a vyhodnocovať. Práve preto odporúčame obzrieť sa po elektronickej evidencii dochádzky zamestnancov, ktorá všetky dáta eviduje online a vytvára automatické prehľady a štatistiky.

Pozor si dajte na dochádzkové systémy, kde si môžu zamestnanci kedykoľvek editovať časy svojej dochádzky. Mohli by to negatívne zneužívať a pre Vašu firmu to bude z hľadiska odvedenej práce neefektívne. Dbajte teda na to, aby Váš dochádzkový systém mal možnosť zmenu odsúhlasiť nadriadeným. Ak je dochádzkový systém prepojený na mzdový softvér, je to pre Vás veľmi príjemný bonus, ktorý určite oceníte. Čo oceníte tiež, je online prístup v rámci aplikácie dochádzkový systém. Budete mať aktuálnu  informáciu o stave dochádzky vo vašej firme, nech sa nachádzate kdekoľvek na svete. Stačí Vám prístup na internet a mobil, tablet alebo počítač.

Na výber je veľa možností a ponúk od firiem. Ako zahraničných, tak aj slovenských. Dochádzkový systém TiDo toto všetko zvládne a aj omnoho viac. Je len na vás či ostanete pri základnej verzii, alebo si necháte naprogramovať rozšírenia na mieru. Obráťte sa na nás a spolu vyskladáme dochádzkový systém podľa vašich predstáv.

Share