Výhody dochádzkového
systému TiDo.

Prístup kdekoľvek ste

S dochádzkovým systémom TiDo máte všetky informácie o dochádzke svojich zamestnancov ihneď k dispozícií prostredníctvom rôznych výstupov a prehľadov. Vďaka všade prítomným smartfónom, tabletom, notebookom či počítačom si môžete prezerať dochádzkový systém v práci, doma, na cestách alebo aj na dovolenke.

K dochádzkovému systému TiDO nepotrebujete žiadne špeciálne zariadenia či vzdialené ovládania a pritom máte všetko k dispozícii. Jediným kliknutím sa prihláste a prezrite si online evidenciu dochádzky zamestnancov. Presvedčte sa, kto je práve v práci, na obede alebo má dovolenku, či maróduje.

Majte všetko na jednom mieste

dochádzkový systém TIDo aplikácia
svet zemeguľa internet ikona png

Evidencia dochádzky on-line

Prístup k dochádzkovému systému z akéhokoľvek zariadenia kdekoľvek na svete určite oceníte, ak chcete mať vždy aktuálne informácie o dochádzke zamestnancov.

Všetky aktuálne zaznačené udalosti súvisiace s dochádzkou zamestnancov sa ihneď zobrazia vo Vašom zariadení. Nemusíte čakať celý mesiac na aktuálne údaje ani nič sťahovať, prenášať či importovať. Pre aktuálne informácie z dochádzkového systému stačí jednoduchý klik a to čo potrebujete máte ihneď k dispozícií.

Vždy aktuálne údaje len vďaka ON-LINE riešeniu.

Evidencia dochádzky bez obmedzení

Je jedno, koľko máte zamestnacov alebo ako ďaleko máte jednotlivé strediska od seba, či koľkých správcov potrebujete vymenovať. Kedy a ako často sa potrebujete dostať k údajom evidencie dochádzky.  To všetko je úplne na Vás, ako si to nastavíte, nakoľko si dochádzkový systém spravujete sami podľa toho, čo potrebujete. My Vám k tomu poskytneme svoje skúsenosti, vedomosti a odporúčania.

Svojich klientov neobmedzujeme v potrebách, ale robíme všetko preto, aby mohli dochádzkový systém naplno využívať so všetkým, čo potrebujú.

Férový prístup pre každého klienta

nekonečno ikona png
vip ikona png

Exkluzívny obsah

S dochádzkovým systémom TiDo získate omnoho viac. Okrem zaznamenávania príchodov a odchodov či dĺžky prestávok získate aj osobu personalistu. Systém bol vytvorený personálnym manažérom, ktorý veril, že dochádzka zamestnancov sa dá spracovávať aj jednoduchšie. Postupne sa ukázalo, že aj profesionálne, kvalitne, zrozumiteľne, rýchlo, spoľahlivo a hlavne on-line.

Dochádzkový systém TiDo ponúka najširšiu ponuku najrôznejších nastavení, ktoré získate automaticky už samotným zakúpením dochádzkového systému bez nutnosti o ne žiadať.

Profesionálny nástroj na evidenciu dochádzky zamestnancov s personálnou dušou a myslením

Dochádzkový systém transparentne

Zabudnite na skryté platby, či zmluvy s malými písmenami. Majte všetko transparentne vysvetlené a nastavené tak, aby ste mohli dochádzkový systém využívať tak, ako to skutočne potrebujete.

Neobmedzujte sa pri práci s dochádzkovým systémom a využívajte aj dostupné moduly pre ešte flexibilnejšiu prácu.

Nechajte si všetko zrozumiteľne vysvetliť tak ako to je

€symbolpng
paragraf ikona png

Legislatíva

Dochádzkový systém TiDo vznikol ako reálna potreba na rýchle a presné spracovávanie evidencie dochádzky zamestnancov s dodržiavaním platnej legislatívy a zohľadnením potrieb klientov. Preto sme sa rozhodli využiť svoje know-how z oblasti personalistiky v spojitosti so znalosťami zákonníka práce a pripravili sme dochádzkový systém, ktorý tieto požiadavky spĺňa.

Rozumieme požiadavkám svojich klientom aj vďaka tomu, že s dochádzkovým systémom osobne a reálne pracujeme vo forme správy dochádzkových systémov ako na jednej z činnosti nášho portfólia.

Získajte ošetrené podklady k mzdám

Bezplatný update

Našim cieľom je mať vždy najaktuálnejší dochádzkový systém na trhu, ktorý zohľadňuje potreby klientov v súlade so znením zákonníka práce či legislatívnych požiadaviek. Dochádzkový systém reflektujúci na súčasnú dobu, či zmeny v legislatíve. Dochádzkový systém, ktorý prináša vždy nové a nové funkcie, ktoré viete využívať v reálnych podmienkach.

V záujme neustáleho vylepšovania sme sa rozhodli pravidelne vydávať bezplatné aktualizácie pre svojich klientov, ktoré získate automaticky a je len na Vás, ktoré novinky budete využívať.

Využívajte nové, obohatené funkcie

update ikona png
stiahnuť download ikona png

Upgrade na mieru

Rozumieme tomu, že naši klienti majú svoje špecifické požiadavky na dochádzkový systém, ktoré potrebujú využívať pri svojej práci a preto sa nebránime možnostiam o individuálne doplnenia nášho dochádzkového systému podľa požiadaviek klienta. Ak to nevieme zahrnúť do updatov, pretože sa jedná o príliš špecifickú požiadavku na nastavenie, tak si s klientom sadneme a dohodneme podmienky v zmluve o dielo, kde si určíme všetky špecifiká upgradu.

Taktiež prichádzame aj s vlasntými upgradmi vo forme rôznych nadstavieb, ktoré sa snažíme prepojiť s dochádzkovým systémom TiDo a sprehľadniť tak evidenciu dochádzky zamestnancov.
Takýmito upgradmi sú:

  • modul žiadanky- elektornické žiadanky o čokoľvek
  • modul e-maily – zíkate notifikácie zo systému priamo do svojej schránky
  • modul supiny a práva- rozdeľte svojich zamestnancov, či strediská do skupín a prideľte k ním práva oprávneným osobám
  • modul plánovanie- viac funkcií pri plánovaní zmien zamestnancov, ktoré ešte viac zjednodušujú Vašu prácu
  • modul export- získajte údaje vo formáte, ktorý viete ďalej spracovať  a tiež priamo importovať do Vášho mzdového programu
  • nadstavba zákazky- evidencia pracovného času na jednotlivých zákazkách a činnostiach

Využite viac ako len evidenciu dochádzky zamestnancov

Kontakt

Ak sme Vás zaujali, alebo máte doplňujúce otázky k dochádzkovému systému TiDO, kontaktujte nás.

Kontakt