Na každého zamestnávateľa sa valí množstvo povinností. Jednou z nich je aj evidencia dochádzky a pracovného času zamestnancov.

Aj v dnešnej dobe stále veľké množstvo zamestnávateľov eviduje dochádzku zamestnancov pomocou papierovej knihy dochádzky. Denne evidujú príchody, odchody, návšteva lekára, dovolenka či PN. Mesačne vyhodnocujú a sumarizujú odpracované hodiny.

Dá sa to nekonečné papierovanie zjednodušiť?

Dá. Zabudnite na papierovačky a prejdite na online evidenciu dochádzky. Dochádzkový systém budete mať vo svojom mobile a čerstvé údaje dostanete na jedno kliknutie. Sledujte dochádzku zamestnancov jednoducho a efektívne pomocou aplikácie TiDo dochádzkový systém vo svojom smartfóne či tablete.

Dochádzkový systém TiDo eviduje dochádzku zamestnancov online a tak môžete mať aktuálne údaje vždy po ruke. Stačí Vám pripojenie na internet. Sumarizovanie na konci mesiaca Vám tak nezaberie viac, ako pár minút. Navyše znížite spotrebu papiera vo svojej firme a Vaše podnikanie bude viac ekologické.

TiDo team

Author TiDo team

More posts by TiDo team
Share