O nás

Spolupráca je možná všade tam, kde sú zamestnanci.

...čas nad zlato je TiDo dochádzkový systém, profesionálny nástroj s personálnou dušou a myslením.

Dochádzka zamestnancov

Základná idea

V roku 2009 pred vznikom dochádzkového systému sme verili v to, že dochádzka sa dá spravovať aj jednoduchšie. Postupne sa ukázalo, že aj profesionálne, kvalitne, zrozumiteľne, rýchlo, spoľahlivo a hlavne on-line. Vízia v zrýchlenie, zefektívnenie, zjednotenie a sprehľadnenie práce viedla k tomu, aby takýto dochádzkový systém vznikol čo najskôr. Vďaka vytváraniu fotozáznamov a online prístupu sa tento dochádzkový systém rýchlo stal inovátorom v personálnych službách kdekoľvek a kedykoľvek.

Charakter

spoločnosti

TiDo

Kvalitný a spoľahlivý dochádzkový systém

Aktívne tvoríme náš dochádzkový systém, ktorý je pod stálou kontrolou a nevyžaduje si servisné zásahy.

Nepretržitá starostlivosť o našich klientov

Svojim klientom ponúkame nepretržitú starostlivosť a možnosť nás kedykoľvek kontaktovať, pričom im s radosťou poradíme či usmerníme.

Inovácia evidencie dochádzky a spätná väzba

Dochádzkový systém neustále inovujeme, vytvárame nové a nové funkcie a pružne doplňujeme o podnety od našich klientov a neustále tak napomáhame klientom pri práci a evidencii dochádzky zamestnancov.

Personálne poradenstvo ako bonus

Súčasťou nášho portfólia je aj personálne poradenstvo, nakoľko dochádzkový systém je navrhnutý a tvorený personalistom z praxe.

Dochádzkový systém TiDo používajú naši klienti po celom Slovensku, ale i v zahraničí ako Česko, Poľsko, Maďarsko, Rakusko k čomu poskytujeme aj príslušnú jazykovú mutáciu.

Nič pred Vami neskrývame

Nezaťažujeme Vás skrytými poplatkami, ale všetko transparetne vysvetlíme
Neobmedzujeme vás počtom zamestnancov
Ponúkame najviac funkcií v rámci dochádzkových systémov
Sme cenovo výhodný a strategický partner

Kontakt

Ak sme Vás zaujali, alebo máte doplňujúce otázky, kontaktujte nás.

Kontakt