Dochádzkový systém TiDo je systém, ktorý prináša množstvo nových pohľadov na realitu dochádzky, množstvo informácií, ale i zrkadlo fungovania zamestnancov počas pracovnej doby. Pri vytváraní dochádzkového systému TiDo bola naša vízia uľahčovať prácu a napomáhať pri spracovaní evidencie dochádzky zamestnancov, podkladov a miezd.
Našim zákazníkom(užívateľom systému TiDo) sme sa rozhodli ponúknuť možnosť externej správy systému TiDo s ohľadom na včasné odovdzanie podkladov k mzdám
V záujme toho sme spojili všetky svoje vedomosti a skúsenosti prepojené na prax a realitu v súlade so zákonníkom práce a pracovno-právnymi predpismi a vytvorili sme jeden ucelený systém spracovávania dochádzky. Naše vedomosti a skúsenosti sme zapracovali do dochádzkového systému TiDo. No nie všetko je vždy možné zapracovať. Nakoľko si spracovanie vyžaduje ľudskú pozornosť a myslenie rozhodli sme sa naše vedomosti, skúsenosti a pozorovacie schopnosti ponúknuť našim klientom ako nezávislú službu správy dochádzkového systému TiDo formou externej spolupráce s ohľadom na dohodnuté podmienky.
Ponúkame Vám externú spoluprácu pri spracovaní a evidencii dochádzky Vašich zamestnancov. Našim cieľom je ponúknuť profesionálny prístup k spracovávaniu dochádzky prostredníctvom dochádzkového systému TiDo a pripraviť tak podklady pre mzdové oddelenie s dôrazom na včasnosť a presnosť. Externú spoluprácu sme rozdelili do štyroch úrovni, kde každá úroveň ponúka rôzne stupne starostlivosti.

Externá správy systému TiDo
Rozdelili sme ju do 4 možných úrovní starostlivosti o Vaše dáta
- Kontrola príchodov a odchodov – evidencia dochádzky zamestnancov
- Kontrola denných záznamov- prerušenia, služobné odchody
- Kontrola dodržiavania termínu tvorby plánov
- Kontrola zadaných údajov v pláne
- Kontrola mesačného fondu v pláne
- Kontrola pracovného času
- 1. úroveň
- Kontrola pokrytia pracovných zmien s dôrazom na otváraciu dobu
- Kontrola pracovných zmien s dôrazom na prekrývania sa zamestnancov
- Kontrola pracovného fondu s dôrazom na denný pracovný čas a otváraciu dobu
- Dohľad nad čerpaním pomerových častí dovoleniek
- Kontrola odpracovanej maximálnej dĺžky pracovnej zmeny
- 1. a 2. úroveň
- Kontrola dodržiavania plánov
- Kontrola dodržiavania nepretržitého denného odpočinku
- Kontrola fotozáznamov s dôrazom na kontrolu pracovného oblečenia a s identifikáciou osôb
- Dohľad nad čerpaním pomerových častí dovolenie
- Príprava podkladov cezčasov
- Kontrola plánovania dovolenky na celý rok
- Uzavretie mesiaca
- Kontrola práce nadčas za rok
- Uzavretie mesiaca
- Odsúhlasenie nadčasov
- 1.,2. a 3. úroveň
- Aktívna, priebežná zmena plánov podľa reálnych potrieb strediska
- Navrhovanie čerpania náhradného voľna v zákonných lehotách
- Kontrola záznamov s dôrazom na elimináciu nadčasov
- Navrhovanie nepretržitého odpočinku v týždni
- Navrhovanie opatrení pred vznikom nadčasov
- Navrhovanie riešení v súvislosti s dochádzkou
- Kontrola dodržiavania zákonných požiadaviek